kvinnorshalsa

Hej till er alla ! Behöver massor av råd! Hjälp!

Av Evelina - 2018-07-28 08:55

Jag har ej skrivit så mycket senste tiden då jag ville få tid för återhämtning. Nu är det så att jag har jätte ont i tarmarna längst ned vid äggstockarna , det gör sjukt ont och jg blöder lite , så nu är jag livrädd att jg sk fått tillbaka cancern . Det vill jag inte , orkar inte mer nu det räcker för min del. Då in jag lika gärna dö. Så känner jag det. Finns det någon som känner lika dant som mig undrar jag. Vore tacksam för svar. Detta gång vågar jag knappt säga det till mina barn och min inställning till det. Snälla ge mig lite råd hur sk jag hantera detta en gång till ?

google.com, pub-5859972590351839, DIRECT, f08c47fec0942fa0

 
 
Annie

Annie

28 juli 2018 11:11

Massa kramar till Dig!
Har aldrig varit i din situation, så har tyvärr inget bra tips.

Styrkekramar i massor!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Evelina

1 september 2018 23:11

Tack så mycket?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards