kvinnorshalsa

Beröm till ordning och reda till KS !

Av Evelina - 2017-10-20 16:01

När jag fick min diagnos cancer , åkte akut till Danderyd vilket de skickade mig till karolinskai Solna . Idagar eller snarare 1-2 veckor av att inte få veta vad som var fel fanns det i bakhuvudet . Det är cancer kan inte vara något annat. Jag gick igenom hel mitt liv om jag kunde se något tecken . Men det var igentligen inte något speciellt , tänkte mer på att man håller på bli medelålder .
Men ju mer jag tänkte på det ju mer visste jag att det var allvarligt. Förberedd men när läkaren sa du har en tumör på livmoderhalsen 4,6 cm , brast det bara . Hon gick och hämta mina barn som var utanför , kunde inte prata , tårarna spruta . Tackar mina barn som var med mig och det stöd jag får varje dag. Mina änglar!
Tog mig igenom samtalet av den underbara läkaren som verkligen visste vad hon skulle säga.
Hon berätta jag skulle få en egen sjuksköterska som jag kunde ha kontakt med när som helst men att hon hade hand om mig. Min underbara ssk som gjort ordning pärmen med tider och all bra information man behöver veta. Hon ringer och kollar hur jag mår och verkligen ett fint stöd för mig och säkert till alla andra hon har hand om, mycket erfaren och har skinn på näsan , jobbat där länge så jag är i god händer sa min andra läkare. Så verkligen tack till karolinska Solna Radiumhemmet , strålbehandlingen och all röntgenpersonal. Ni är verkligen helt underbara! ?

 
 
mammamuxpux

mammamuxpux

24 oktober 2017 23:14

Vad tråkigt med din cancer många styrke kramar min pappa gick i matstrupe cancer i början av augusti.

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Evelina

25 oktober 2017 14:16

Tack så mycket tar varmt välkommen alla kramar jag kan få ?
Skickar många styrke kramar till dig / er . Jag finns här om du behöver lite stöd eller undrar något . När jag fick min diagnos cancer startade jag denna blogg ( har andra bloggar med) för att jag visste inte riktigt vad alla undersökningar var , behandlingar osv . Tänkte att det jag går igenom kanske kan svara på frågor eller funderingar någon annan har.
Hur går det för er ? ??????

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards