kvinnorshalsa

Solen har gått ned och dagen är äntligen över för idag

Av Evelina - 2017-11-07 17:16

Jobbig dag har det varit men nu vet dom iaf varför jag hade extremt ont förra gången. Hade fått ett sår av alla instrument i underlivet , klart det är smärta. Blev smärtlindrad så jag inte har lika ont denna gång så det är bra. Dom lyssnar verkligen på vad man säger ett plus i kanten. Är ganska matt efter idag , behandlingarna tar hårt på energin . Min dotter fick vara på uppvaket så det var skönt och slippa panikångest och jag kunde få känna mig lugn. Nu är jag äntligen på väg hem vilket tar en timme med bil. Sjukrese taxin var över en timme sen och när man är sjuk vill man bara hem. De är alltid sena när jag har haft långa dagar och mår som sämst. Imorgon har jag bestämt att min dotter ska få en semesterdag , det kan hon behöva min underbara dotter. Min son s pappa följer med mig istället. Vågar inte riktigt vara själv när jag inte mår bra. Skönt att ha så underbart stöd från familjen. Beundrar dom som orkar med mig och mitt gnäll. Nej jag har en ganska positiv inställning men börjar klart lessna på att må skit. Nu ska jag vila för att orka med morgondagen . Kram till er alla och gör någon glad. Så får du en massa positiv energi tillbaka .

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards