kvinnorshalsa

Varit en jobbig helg men kommer bli en jobbigare vecka

Av Evelina - 2017-11-06 12:24

Mått skit hela helgen , illamående , matt , trött orken finns inte alls. Jobbigaste är nog magen och att jag har ont, illamående är inte roligt. När man har kräkinfluensa vet man iaf att man kräks i 24 timmar sen är det över bara tid för återhämtning . Men det här är ett illamående som inte går över , jag har försökt med alla knep jag kan. Mild mat , små portioner, nyponsoppa , proviva mm.
Efterlyses : om någon har några bra knep dela gärna med er, tack på förhand.
Hade en trevlig helg med min dotter som tog hand om sin lilla mamma, vi kollade några bra skräckfilmer och spela Bingolotto igår. Något vi infört att spela Bingolotto för att ha något posivtivt att se framemot mitt i allt det tråkiga. Vi har även bestämt att skaffa en till kattunge som kommer bli redo att flytta lagom till alla mina behandlingar är klara.
Just nu har jag tappat tråden , känner bara jag orkar inte mer. Känner kroppen bara bryts ned sakta, ingen rolig känsla . Har behandlingar 5 dagar i veckan , cellgifter en ggr veckan och brachybehandlingen imorgon, plus röntgen och blodprov och träffa läkaren. Ett jätte hårt schema klart man inte orkar men måste. Min dotter och jag vi har alltid varit nära men hon sa till mig i lördags att jag är inte bara hennes mamma utan hennes bästa vän. Det gör mig så glad och lycklig. Nu hoppas jag ni får en fin underbar vecka och många kramar till er.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards