kvinnorshalsa

Underbart Med Våren ! Känns som den Första men inte den sista

Av Evelina - 2018-04-13 17:34

 


Underlig känsla , våren är här och solen kommer fram man tar det förgivet . Men när man får en diagnos att man har cancer då vet man inte om man kommer klara det eller inte . Jag hade tur att det gick att bota , jag och min familj är överlyckliga så klart . Det är många känslor som kommer fram , man blir extra känslig för allt . Börjar nästan gråta för vad jag tycker är småsaker men i stora hela är det inte småsaker . det är tecken på att jag faktisk lever och kan ta vara på livet. Jag har hittat en bra sida där man kan dela med sig , få råd , stöd och man kan stödja genom köpa grejer som armbandet ovan . Det tycker jag var väldigt starkt och fint uttryck . Här har ni länken WarOnCancer . Gå in och kolla ni med. Ha en underbar kväll . Kramar till er alla

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards