kvinnorshalsa

Äntligen bekräftat ! Tumören är helt borta

Av Evelina - 2018-03-05 12:50

Idag var jag på mitt läkarbesök då hon sa jag har goda nyheter mycket goda nyheter, all tumör är borta finns inge spår och allt ser jätte fint ut. Jag är så glad och tacksam för allt jag kämpat på under denna tid. Men ena foten på väg in i himmelen , änglarna fanns på min sida stötta mig när det var svårt att hitta ork och kämpa vidare. Men jag har fått hjälp av min underbara dotter och son som stöttat mig till att orka lite till. De har funnits där dygnet runt , följt med mig till sjukhuset . Vi har kämpat tillsammans och jag har de finaste underbaraste barnen man kan ha. Plus alla andra människor runt omkring som finns och har stöttat mig. Jag tackar av hela mitt hjärta till familjen , vänner och personalen. Tackar mina skyddsänglar för att visa jag har mycket kvar att ge och få uppleva , en ny chans. Tack och kram till er alla!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards